Uvjeti putovanja

Permansio, najbolji izbor!

Opće odredbe


Ovdje objavljeni opći uvjeti o pružanju turističkih usluga sastavni su dio Ugovora, odnosno vouchera za usluge koji su sklopljeni između turističke agencije PERMANSIO TOURS, Permansio d.o.o. za usluge i turistička agencija, Selčinska 15, Sesvete 10360, Zagreb (u daljnjem tekstu: mi, naš, nama) i ugovaratelja putovanja (u daljnjem tekstu: gost, Vi). Svi podaci i uvjeti u programu i ovim Općim uvjetima obvezuju nas i Vas ukoliko u Ugovoru nije definirano drugačije.

* You should read these terms and conditions carefully.

Sadržaj ponude


Cijena paketa (ako nije drugačije navedeno u programu putovanja) uključuje: usluge prijevoza, potrebne ulaznice za aktivnosti, usluge cateringa i organizaciju putovanja. Ako je navedeno u programu putovanja, cijena može uključivati i putničke zračne pristojbe te stručno i lokalno vodstvo. Cijena aranžmana ne uključuje (osim ako nije drugačije dogovoreno): dodatni izleti i posjeti, eventualni troškovi izdavanja i izdavanja viza, smještaj tijekom putovanja.

Sve vrste posebnih usluga (jednokrevetna soba, posebna dijeta, itd.) Putnik plaća sam i dužan ih je naglasiti prilikom rezervacije putovanja. Cijene aranžmana objavljene su u kunama i obračunate prema cijenama usluga u referentnim valutama po tečaju poslovne banke na određeni dan. Agencija može, najkasnije 20 dana prije početka putovanja, zahtijevati povećanje ugovorene cijene ako je nakon sklapanja ugovora došlo do promjene tečajeva valuta ili promjene naknada za prijevoznika ili hotelijera, uključujući povećane troškove goriva ili povećanje samo u pisanom obliku. Putnik je dužan prihvatiti povećanje ugovornih cijena do 10%. Ako dođe do povećanja ugovorene cijene u iznosu od više od 10%, putnik ima pravo odustati od dogovora, ali to je u pisanom obliku Agenciji u roku od 2 dana od primitka obavijesti. U slučaju povlačenja iz aranžmana putnik nema pravo na naknadu štete. Ako putnik u tom roku pismeno odustane od agencije, smatra se da je dogovoren s promjenom cijene. U slučaju avio karata i avionskih naknada, predmet je moguće promijeniti do dana izdavanja zrakoplovnih karata. U slučaju povećanja naknada za zrakoplov, putnik je dužan snositi troškove razlike u cijeni.

Osiguravamo uslugu prema informacijama objavljenim i potvrđenim na dan rezervacije, te prema opisu i vremenu putovanja potvrđenom u rezervaciji. Jamčimo isto osim u slučaju više sile ili izvanrednih okolnosti koje se ne mogu predvidjeti ili spriječiti. Pod višom silom i izvanrednim okolnostima razumijemo: smrt, iznenadnu bolest ili nesreću s teškom tjelesnom ozljedom gosta ili člana njegove uže obitelji; rat; štrajk; terorističke akcije; prirodne katastrofe; ograničenja koja izdaju vlasti i kašnjenja svih prijevoznih sredstava. Nismo obvezni pružati usluge koje nisu u skladu s ovim Općim uvjetima.

Posebne ponude


U slučaju loše prodaje aranžmana, agencija zadržava pravo na sniženje cijena i primjenu posebnih marketinških akcija radi lakše prodaje aranžmana. Putnici koji su platili cjelokupni aranžman nemaju pravo na povrat razlike u cijeni aranžmana.

Kategorizacija i opis usluga


Ponuđeni smještajni kapaciteti u okviru programa opisani su prema službenoj kategorizaciji predmeta zemlje važećem u vrijeme izdavanja programa. Prehrana, udobnost i druge usluge koje nude hoteli / apartmani su pod nadzorom lokalnog turističkog menadžmenta, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi. Agencija nije odgovorna za usmene ili pisane informacije koje nisu u skladu s opisom usluga i sadržajima u objavljenim programima, koje je pribavila treća strana. Ako putnik u hotelu koristi trokrevetnu ili četverokrevetnu sobu, hotelijer obično nudi dvokrevetnu sobu s pomoćnim ležajem. Pomoćni (dodatni) kreveti u potpunosti ovise o hotelu. Agencija niti u tom slučaju ne snosi odgovornost za kvalitetu dodatnog ležaja, a možda i za nezadovoljstvo putnika uzrokovano tim razlozima, te ne može biti predmet prigovora.

Smještaj u sobama / apartmanima


Raspored soba / apartmana određuje recepciju u mjestu boravka. Ako putnik nije izričito dogovorio sobu / apartman posebnog oblika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu smještajnu jedinicu, posebno objekt opisan u katalogu i cjeniku. Ako je moguće, organizator će pokušati ispuniti zahtjev putnika (udobnost, orijentaciju sobe, kat, itd.), Ali ne može jamčiti ispunjenje takvog zahtjeva. Smještaj u sobi najčešće nije moguć prije 14 sati na dan dolaska, a najčešće se koristi za odlazak do 10 sati na dan odlaska iz hotela. Dolasci nakon 20 sati moraju se najaviti unaprijed, osim ako nije drugačije naznačeno. Boravak kućnih ljubimaca dopušten je u pojedinačnim slučajevima uz obvezno plaćanje.

Rezervacije i plaćanje


Rezervaciju naših usluga možete izvršiti telefonom, online i e-mailom. Dužni ste pružiti sve točne podatke potrebne za postupak rezervacije. Potvrđivanjem rezervacije, potpisivanjem ugovora, vaučera ili obrasca za rezervaciju, tj. Diktiranjem broja kreditne kartice putem opcije offline i online plaćanja, potvrđujete da ste u potpunosti svjesni ovih Općih uvjeta i da ih prihvaćate.

U vrijeme rezervacije bit ćete obaviješteni o cijeni vašeg odmora. Prilikom rezervacije trebat ćete nam platiti nepovratni depozit od 20% od navedene cijene za odmor, a cjelokupna cijena rezervacije mora se izvršiti najmanje 30 dana prije polaska (kasna rezervacija). U određenim okolnostima (ovisno o naravi rezervacije) zahtijevat ćemo nepovratni depozit veći od uobičajenih 50%.

Plaćanje se može izvršiti u Hrvatskoj ili iz inozemstva na sljedeće načine:

  • Online plaćanje kreditnom karticom - Visa, MasterCard, Maestro, American Express
  • Plaćanje gotovinom u Hrvatskoj - Gosti iz Hrvatske mogu platiti svoje rezervacije izravno na naš račun novčanom doznakom.
  • Plaćanje bankovnim prijenosom iz inozemstva - Gosti iz inozemstva mogu svoje rezervacije platiti izravno na naš račun putem bankovnog transfera.
  • *** naknadu za bankovne transakcije plaća gost.

Ako putnik ne spominje točne podatke, odgovoran je za sve troškove ili posljedice koje proizlaze iz pogrešnih podataka. Također, eventualna promjena imena putnika ili datuma putovanja, putnik plaća važeće cijene usluga i pravila tvrtke.:

Naše pravo na promjene i otkaz


U skladu s člankom 2. ovih Općih uvjeta zadržavamo pravo izmjene rezervacija u slučaju izvanrednih okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Ovisno o razlogu promjene ili otkazu rezervacije, obavijestit ćemo Vas o nastalim promjenama; i onda najprije pokušati pronaći prikladnu alternativnu uslugu barem s istim standardom i istom cijenom koju ste već platili. Ako ne postoji odgovarajuća alternativa, dat ćemo vam puni povrat uplaćenog iznosa.

U slučaju otkaza rezervacije od nas, nemate pravo zahtijevati naknadu štete osim punog povrata kao što je gore navedeno.

Naše obveze


Dužni smo pružati usluge, brinuti se o uslugama koje pružaju njegovi izvođači i odabrati izvođače prema vašem interesu. Dužni smo voditi brigu o izvršenju usluga, kao io izboru davatelja usluga, obraćajući pažnju na dobre poslovne ljude i brinuti se o vašim pravima i interesima putnika u skladu s dobrim navikama u turizmu. Mi ćemo ispuniti gore navedene obveze, osim u slučaju više sile i izvanrednih okolnosti (članak 2). Ako je moguće, ponudit ćemo rješenje za zamjenu u takvim slučajevima. Nismo obvezni pružati usluge izvan ovih Uvjeta. Nismo odgovorni za moguće pogreške u tisku.

Pravo gosta na promjene i otkazivanje


Ako želite promijeniti ili otkazati rezervaciju, morate to učiniti pismenim putem (e-mailom, faksom ili poštom). Promjenu ćemo odobriti samo ako je moguće. Promjena rezervacije podrazumijeva: promjenu broja gostiju; promjena potrošača usluge; promjenu smještaja, promjenu usluge i / ili promjenu datuma usluge.

Ukoliko postoji mogućnost promjene rezervacije bez dodatnih troškova, promjena će se izvršiti bez dodatne naplate. Ako promjena rezervacije zahtijeva dodatne troškove, ti troškovi se dodatno naplaćuju uz prethodnu najavu. U slučaju da ne prihvaćate dodatne troškove uzrokovane promjenom rezervacije ili ako promjena rezervacije nije moguća, a vi iz tog razloga otkazujete rezervaciju, uvjeti za otkazane rezervacije primjenjuju se kako slijedi:

  • Za rezervaciju otkazanu do 60 dana prije početka usluge naplaćujemo 30% od ukupnog iznosa rezervacije
  • Za otkazanu rezervaciju od 60 do 30 dana prije početka usluge naplaćujemo 50% od ukupnog iznosa rezervacije
  • Za otkazanu rezervaciju od 30 do 20 dana prije početka usluge naplaćujemo 70% od ukupnog iznosa rezervacije
  • Za rezervaciju otkazanu od 20 do 10 prije početka usluge, naplaćujemo 80% od ukupnog iznosa rezervacije
  • Za rezervaciju otkazanu od 10 do 0 prije početka usluge, naplatit ćemo 100% od ukupnog iznosa rezervacije

U slučaju otkaza iznimnih okolnosti (članak 2, ove Uvjete) dužni ste dostaviti pisani dokument izdan od ovlaštene institucije. Provjerit ćemo autentičnost dokumenta i samo ako je dokument autentičan, imat ćete pravo na povrat cjelokupnog iznosa.

Kada se rezervacija plati kreditnom karticom, povrat će se izvršiti i na kreditnoj kartici. Obvezni smo vratiti iznos za otkazanu rezervaciju u roku od 60 dana od primitka pisane isprave koju je izdala nadležna institucija u slučaju izvanrednih okolnosti. Ako gost koji otkaže rezerviranu i plaćenu uslugu pronađe novog korisnika za tu uslugu, mi ćemo naplatiti samo stvarne dodatne troškove. Novi gost prihvaća sve obveze iz ovih Uvjeta i odredbi.

Obveze gosta


Putnik je dužan platiti troškove aranžmana u skladu s ovim uvjetima. Putnik mora imati valjane putne isprave, poštivati carinske i devizne propise zemlje u kojoj se odredište nalazi i zemlje kroz koje se prolazi. U slučaju nemogućnosti nastavka putovanja, zbog kršenja propisa od strane putnika, sve formirane troškove snosi sam počinitelj. Po dolasku na odredište, putnik je dužan pružitelju usluge dati uvid u dokument o uplaćenom voucheru za uslugu-hotel.

Putnik je odgovoran za štetu koju je prouzročio, posebno za štetu koja je nastala zbog kršenja ugovora i ovih Općih uvjeta. Šteta koju je prouzročio putnik, putnik će preuzeti odgovornost do recepcije hotela odmah i / ili na drugom mjestu koje odredi fizička ili pravna osoba kojoj je šteta nastala. Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. U procesu realizacije potrebnih usluga potrebni su osobni podaci putnika. Isto će se koristiti za daljnju interakcijsku komunikaciju. Osobni podaci o putnicima čuvaju se u bazi podataka, sukladno odluci Uprave o načinu prikupljanja, obrade i pohranjivanja osobnih podataka.

Prema važećem zakonu o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske putnik je dužan platiti boravišnu pristojbu istovremeno s plaćanjem smještaja. Troškove eventualnog gubitka ili krađe osobnih dokumenata tijekom putovanja snosi putnik. Predstavnik ili pratitelj će vam pomoći, ali s ostatkom programa se događa nesmetano.

Dužni ste:

  • imati valjanu putnu dokumentaciju
  • poštivati i poštivati sve carinske i devizne propise, kao i zakone i druge propise Republike Hrvatske
  • ispitati trebate li vizu za Republiku Hrvatsku, a ako je tako, obvezni ste platiti troškove
  • pridržavati se kućnog reda smještajnih jedinica i surađivati s pružateljima usluga na dobronamjeran način
  • po dolasku na odredište, pružitelju usluge predočite dokument koji dokazuje da je usluga plaćena.

Ako ne slijedite ove propise, bit ćete odgovorni za troškove ili štetu. Ako dolazite s kućnim ljubimcem, obvezni ste unaprijed najaviti broj kućnih ljubimaca koji dolaze, vrstu i veličinu. Gosti su dužni imati prikladnu prijevoznu opremu za svoje kućne ljubimce.

Ostvarivanje prigovora


Mi nismo odgovorni za oštećenu, izgubljenu ili ukradenu prtljagu ili bilo kakve dragocjenosti u smještaju. Izgubljena ili ukradena prtljaga ili dragocjenosti prijavljuju se davatelju usluga i policiji.

Imate pravo na reklamaciju za plaćene usluge koje nisu izvršene. Ako niste zadovoljni uslugom, možete podnijeti pritužbu pisanim putem ili putem e-pošte.

Postupak reklamacije::

  • dužni ste prijaviti prigovor vodiču ili davatelju usluga po dolasku
  • ako je razlog za reklamaciju nastao za vrijeme boravka, dužni ste prijaviti se prijavi
  • dužni ste surađivati s pružateljem usluga i našim vodičem u namjeri da uklonite uzroke reklamacije
  • ako prihvatite predloženo rješenje koje odgovara usluzi pruženoj na licu mjesta, nismo dužni uzeti u obzir dodatne pritužbe
  • Ako se problem ne riješi na licu mjesta nakon intervencije, dužni ste nam zajedno s popratnom dokumentacijom i fotografijama podnijeti pisani prigovor putem e-maila: info@permansio.hr ili putem pošte: PERMANSIO TOURS - Permansio d.o.o. za usluge i turističku agenciju, Selčinka 15, Sesvete 10360, Zagreb, Hrvatska.

Najviši iznos naknade po pritužbi može pokriti samo dio žalbe. Ako ne zatražite povrat usluge na licu mjesta, ne možete ispuniti pravo na povrat. Mi i naši dobavljači zadržavamo pravo na reklamaciju ako smatramo da je učinjena bilo kakva šteta. Potvrdom rezervacije prihvaćate plaćanje štete na licu mjesta.

Sigurnost vaših osobnih informacija


Vaši osobni podaci potrebni su za obradu zatražene usluge. Vaši osobni podaci koji nam se daju slobodnom voljom koristit će se za komunikaciju između vas i nas. Obvezujemo se da se osobni podaci neće davati trećoj strani, osim u svrhu izvršenja tražene usluge.

Osiguranje


U skladu sa Zakonom o pružanju turističkih usluga, agencije za zapošljavanje dužne su ponuditi "paket" putno osiguranje koje se sastoji od: zdravstvenog osiguranja u inozemstvu, osiguranja od posljedica nezgode, osiguranja prtljage i osiguranja od otkaza putovanja. Ako se putnik prilikom podnošenja zahtjeva za putovanje pretpostavlja da bi trebao imati zbog nepredviđenih okolnosti otkazati putovanje, kako bi se izbjegli troškovi, gore spomenuto napuštanje tada može otplatiti osiguranje od otkaza.

Osiguranje od otkaza naplaćuje se prilikom sklapanja ugovora i nije moguće naknadno platiti. Premija osiguranja obračunava se ovisno o vrijednosti putovanja, prema cjeniku društva za osiguranje. Nepredvidive okolnosti nastale su ako postoji neki od sljedećih slučajeva: ozbiljna bolest ili smrt: osigurani korisnik - supružnik osiguranika, dijete osiguranika, roditelj ili brat ili sestra osiguranika ili njegov supružnik, usvojitelj ili usvojitelj roditelj, elementarna katastrofa koju su proglasile nadležne vlasti, vojna služba. U slučaju otkaza aranžman ne vraća iznos premije plaćene za otkaz. Također, prilikom otkazivanja aranžmana ne plaća se trošak dobivanja vize, iako je putnik platio osiguranje od otkaza. U slučaju otkaza putovanja, putnik je dužan agenciji platiti cjelokupnu cijenu putovanja prema uvjetima iz točke 7., a osiguravajuće društvo će putniku vratiti 90% iznosa. Politika otkazivanja mora biti ugovorena prilikom sklapanja ugovora o putovanju. Kasnije nije moguće zaključiti policu nakon osiguranja za rizik odustajanja putnika. Polica zdravstvenog osiguranja može se ugovoriti do dana dolaska.

Ako putnik nema plaćeno osiguranje od otkaza i mora otkazati putovanje zbog gore navedenih nepredviđenih okolnosti, Agencija zadržava pravo plaćanja sukladno putnim pravilima o otkazivanju putovanja. Ostali uvjeti osiguranja su pored police osiguranja. Putni troškovi ne uključuju osiguranje od nezgode i putno osiguranje za osiguranje od bolesti, osiguranje prtljage od šteta i gubitaka, kao i dobrovoljno zdravstveno osiguranje.

Potpisivanjem Ugovora o putovanju, čiji su sastavni dio i ovi uvjeti smatraju se putnicima ponuđenim i preporučenim dodatnim osiguranjem iz prethodnog stavka. U slučaju da putnik to zahtijeva, može se ugovoriti izravno kod jednog od osiguravatelja ili s agencijama - brokerima.

Preporučujemo da dođete na svoj odmor u potpunosti osigurani i da osigurate da su sve aktivnosti koje ćete obavljati pokrivene takvim osiguranjem. Ovo osiguranje mora uključivati troškove hitne evakuacije i repatrijacije za sve vaše aktivnosti.

Putovanje u organizaciji drugih organizatora / turoperatora


Za sve aranžmane u kojima je Agencija glavni organizator primjenjuju se ovi Opći uvjeti, osim gdje je agent PERMANSIO TOURS a ne organizator putovanja. Za takve aranžmane u ugovoru bit će navedeni odgovorni organizator i opći uvjeti koji se primjenjuju na ovo putovanje. Agencija ne odgovara za provedbu turističkih aranžmana drugih organizatora. Potpisivanjem ugovora putnik u cijelosti prihvaća program i uvjete putovanja.

Žalbe


Ako su usluge iz programa nepotpune ili neadekvatne, putnik može zatražiti naknadu proporcionalnosti podnošenjem pisanog prigovora. Postupak koji se odnosi na prigovor:

  • Odmah, u mjestu, putnik se žali na neodgovarajuću uslugu turističkog pratitelja ili predstavnika organizatora, a ako nema, davatelju usluge. Ako putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način i potroši ga, odustaje od prava na naknadu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiocem / pratiteljem ili predstavnikom organizatora i pružateljem usluga u dobroj vjeri kako bi se uklonili uzroci prigovora. Ako putnik ne prihvati ponudu na pritužbu koja odgovara plaćenoj usluzi, organizator neće prepoznati naknadnog putnika koji se žali ili odgovoriti na njega.
  • Ako uzrok prigovora ne bi bio uklonjen, putnik s pratiocem ili predstavnikom organizatora ili s pružateljem usluga uspoređuje pisanu potvrdu dvije kopije koju su potpisale obje osobe. Putnik ima jedan primjerak ove potvrde.
  • Najkasnije 8 dana nakon povratka, putnik podnosi pisanu pritužbu na mjestu gdje je platio aranžman, te priloži pisanu potvrdu da je potpisao zastupnik i sadrži sve primjenjive račune za dodatne troškove. Organizator će u postupku primiti samo potpuno dokumentirane pritužbe zaprimljene u navedenom 8-dnevnom razdoblju. Organizator je dužan donijeti pisanu odluku o ovom prigovoru u roku od 14 dana od dana primitka. Organizator može odgoditi rok za prikupljanje informacija o žalbama i provjeru ponude prigovora na najviše 14 dana. Organizator će riješiti samo one pritužbe koje se ne mogu riješiti u mjestu boravka.

Iako postupak rješavanja traje najduže 30 dana od dana podnošenja pritužbe, putnik se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže UHPA-e ili drugih institucija, kao i davanja informacija u medijima. Također, u ovo vrijeme putnik odustaje od prava na tužbu. Najviši iznos naknade prigovora može doseći iznos žalbenog dijela usluge, a ne može pokriti već iskorištene usluge kao i ukupan iznos aranžmana. U svim aranžmanima u kojima agencija djeluje kao prodajni agent za provedbu odgovoran je organizator putovanja - organizator putovanja. U slučaju sklapanja ugovora od strane putnika koji se ne pojavi, nema pravo prigovora na smještaj. Putnik i agencija rješavaju parnice sporazumno, jer je inače sudska nadležnost suda u Zagrebu. Mjerodavno pravo bit će Hrvatsko pravo.

Završne odredbe


Ovi opći uvjeti i upute za turističke aranžmane sastavni su dio ugovora koji putnik sklapa s Agencijom, s ovlaštenom putničkom agencijom za čije je putovanje putnik odlučio. Uz plaćanje avansa, putnik u cijelosti prihvaća program i uvjete putovanja te je ovaj ugovor važeći i bez predznaka putnika. U ovom izdanju uvjeti će stupiti na snagu 19. travnja 2018. godine i isključuju sva prethodna izdanja. Prihvaćanjem ugovora i plaćanjem avansa, putnik u potpunosti prihvaća program i uvjete putovanja.

Zaštita privatnosti


Putnik osobne podatke daje dobrovoljno. Podaci o osobnim putnicima potrebni su u procesu ugovaranja realizacije i koristit će se za daljnju komunikaciju. Agencija se obvezuje da osobne podatke putnika neće iznijeti iz zemlje osim u svrhu realizacije ugovorenih aranžmana. Iznimka od davanja osobnih podataka treće strane odnosi se na ugovaranje putnog osiguranja, ili ako putnik zaključi polisu osiguranja, tada će mu osobni podaci biti proslijeđeni osiguravajućem društvu. Podaci osobnih putnika bit će pohranjeni u bazi podataka agencije. Putnik je suglasan da se njegovi osobni podaci mogu koristiti u svrhu marketinških aktivnosti Agencije.